? ??????????????A Little Paisley? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??15 Grabs Today. 2934 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.4 (14 Ratings)??15 Grabs Today. 11222 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Ea BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, June 26, 2009

kebahagiaanku...

buat mak...tiada kata yang setimpal untuk segala pengorbanan yang telah mak lakukan untuk membesarkan kami semua...terima kasih mak!

Wednesday, June 24, 2009

kebahagiaan yang sementara


urm..coretan kali pasal kebahagiaan...bahagia kah kita? susah nak jawab gak persoalan nih bagi saya..ada orang kata, kebahagiaan ada dalam fikiran/minda..tapi kebahagiaan dalam hati, kite kene cari..ada kala, bile kita cari...kita jumpa..ada ketika yg lain, puas kita cari...tapi tak tau kebahagiaan tuh hilang entah ke mana..pokok pangkalnya, terpulang pada diri sendiri..kebahagiaan yang macam mana yang kita cari..orang lain x dapat bahagiakan diri kita..ya, boleh jadi orang lain menjadi salah satu sebab utk kita rasa bahagia..tapi rasa bahagia yang sebenar, hanya kita yang bleh terjemahkan..maka wahai diriku, bahagia yang mcm mana yang kau mahu???? buat sahabatku, berbahagialah dengan kebaikan yang ada pada dirimu...berbahagialah dengan apa yang datang padamu..saya sentiasa akan doakan yg terbaik untukmu..moga segala kepahitan yang telah kita lalui mengajar kita dengan sungguh2 untuk menghargai segala kemanisan yang datang nanti...