? ??????????????A Little Paisley? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??15 Grabs Today. 2934 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.4 (14 Ratings)??15 Grabs Today. 11222 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Ea BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 24, 2009

kadangkala yang berlaku, di luar kemahuan kau dan aku

Jangan Ada Benci
Andainya ada di antara kita nanti
Berubah hala serta janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan di sudut hati

Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus di pertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita saling berdendam saling bermusuhan
Ungkit-mengungkiti
Sakit-menyakitiMemusnahkan diri

Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku


sepintas lalu..
lirik lagu nih, aku cari setelah diingatkan oleh seorang teman...
ya..

"kadangkala yang berlaku..di luar kemahuan kau dan aku..."

cm sedih jer..
impian..hanya sekadar impian..
kerana apa??
kerana Dia ada sesuatu yang terbaik untuk kita...
ntah bila dan di mana..
hanya Dia yang tahu segalanya...

Ya Allah...
berikanlah aku kekuatan..
untuk kuhadapi hidup ini...
kuatkanlah semngatku...
sebagaimana telah Kau kuatkan semangat org2 yang terdahulu..

3 comments:

jujahxo. said...

ehh ni lagu casey kan kan??
sedap lagu ni, lama dah tak dengar.

ama said...

hehe..aah, lagu casey...

jujahxo. said...

u letaklah lagu ni kt blog u ;)