? ??????????????A Little Paisley? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??15 Grabs Today. 2934 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.4 (14 Ratings)??15 Grabs Today. 11222 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Ea BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 2, 2009

buat dia...

ke kiri ku buntu
ke hutan ku hilang
ke timur ku kosong

aku terus bosan dan tertekan
seperti waktu yang terus saja meninggalkan aku
dalam ke dasar kerak bumi yang belum diterokai

warnaku rindu
jiwaku biru
menunggu cintaku umpama si buta yang melihat syurga
umpama lampu yang yang berbunyi hitam
lalu menunggu aku terus

kini malam tiba lagi kerana tinggalkan cahaya matahari
dibebankan dengan bunyi rintisan hujan
seperti mahu saja aku mengejar
gunung yang besarnya tidak terdakap
seperti itu jugalah rindu aku pada ...(?????)

kini harus aku terus menunggu
atau hilang saja dilautan luas

0 comments: